Obchodní podmínky internetového obchodu Chuť zdraví
1) Úvodní ustanovení
Tyto Obchodní podmínky platí pro nákup zboží v internetovém obchodu Chut zdraví.
Provozovatelem obchodu je:
Lada Zástěrová
Havlíčkova 166
592 02 Svratka
IČO: 88558592

2) Důležité upozornění!!!
Informace zveřejněné na výše uvedených webových stránkách jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejsou určeny k nahrazení rad od kvalifikovaného lékaře. Pro informace o zdravotním stavu se poraďte s lékařem.

3) Uzavření kupní smlouvy
Řádně vyplněná a odeslaná objednávka zákazníka (kupujícího) je uzavřením kupní smlouvy mezi ním (kupujícím) a Ladou Zástěrovou (prodávajícím).
Po přijetí Vaší objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí. Toto potvrzení je rozesíláno automaticky a má pouze informativní charakter a nemusí automaticky znamenat přijetí Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy.
Pokud prodávající do 24 hodin (ve dnech pracovního volna, pracovního klidu a o svátcích se tato lhůta automaticky prodlužuje o dobu jejich trvání) od přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy (objednávky) nebude tento návrh rozporovat, považuje se kupní smlouva za uzavřenou.
Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Protože je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění).

4) Odeslání objednávky
Předtím, než definitivně potvrdíte objednávku, si ji důkladně zkontrolujte. Za správnost vyplnění objednávky i údajů nezbytných k jejímu vyřízení ručí kupující. Pokud s podobou objednávky souhlasíte, tlačítkem Odeslat závaznou objednávku bude Vaše objednávka s konečnou platností odeslána ke zpracování. Toto odeslání objednávky je závazné. Na Vaši uvedenou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s potvrzením objednávky.

5) Storno objednávky
Storno odeslané objednávky je možné jen tehdy, pokud objednávka ještě nebyla vyřízena a expedována ke kupujícímu. Storno odeslané objednávky se provádí zasláním e-mailu na adresu obchod@chutzdravi.cz nebo telefonicky na čísle +420 608 283 938. Vždy je nutné znát informace o objednávce, její číslo a vaše identifikační údaje.
Pokud není možné objednávku stornovat, lze zboží vrátit neporušené a bez známek užití či opotřebení do 14 dnů zpět prodávajícímu, a to bez udání důvodu (viz. vrácení zboží).
V případě, že si již zaslanou zásilku kupující nevyzvedne u přepravce a balíček bude vrácen zpět prodávajícímu, má prodávající právo požadovat od kupujícího náhradu nákladů spojených s dopravou, a to včetně nákladů na dopravu zpět od adresáta k odesilateli. Tato částka činí 220,- Kč včetně DPH a bude zaslána kupujícím na bankovní účet prodávajícího.

6) Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající může objednávku zrušit v případě, že se objednané zboží již nevyrábí či nedodává, popř. je dlouhodobě nedostupné. Prodávající zruší objednávku i v případě, že dojde k výrazným změnám v ceně zboží. O zrušení objednávky bude prodávající kupujícího informovat e-mailem nebo telefonicky.

7) Vrácení zboží
Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli, že zakoupené zboží nechcete, poskytujeme Vám nad rámec zákona (v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku) možnost zboží do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodů. Nepoškozené kompletní zboží (za poškození se považuje i porušení papírové "pečeti" bránící otevření obalu zboží), bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu s originálem nebo alespoň kopií faktury nám pošlete zpět v uvedené lhůtě - určující je datum odeslání zboží zpět prodávajícímu. Zásilky posílejte výhradně standardním poštovním balíkem, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Po obdržení vráceného zboží, Vám bude vrácena zpět odpovídající částka a to bankovním převodem na Váš účet (nejpozději do 30 dnů). Poplatky za poštovné/balné se nevrací.


8) Záruční a reklamační podmínky
Na zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta. U oprávněných reklamací se prodávající zavazuje bezplatně závadu odstranit (popř. vyměnit produkt za nový, případně po vzájemné dohodě s kupujícím za obdobný, či vrácení peněz).
Záruka se nevztahuje zejména na škody způsobené:

  • neodborným použitím či skladováním zboží
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy (působením slunce, tepla, mrazu, vlhka, apod.)

Místem uplatnění reklamace je sídlo prodávajícího (viz kontakty).
V případě reklamace nás prosím kontaktujte předem telefonicky nebo e-mailem a dohodneme se na dalším postupu. Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je nutno předložit doklad o nákupu zboží (fakturu) a udání důvodu reklamace. Reklamované zboží musí na své náklady kupující dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení kupující vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží kupujícímu zasláno (poštou nebo zásilkovou službou).
Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu nákladů prokazatelně vzniklých s vyřizováním této reklamace.

9) Ceny zboží
Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou platné v momentě uskutečnění objednávky. Jsme plátci DPH.

10) Expedice
Prodávající dodá spolu s objednaným zbožím vždy daňový doklad, který je současně i dodacím a záručním listem. Tento daňový doklad vám bude zaslán e-mailem, u některého zboží také v tištěné podobě.
Zboží prodávající expeduje v pracovních dnech do 1 -5 pracovních dnů předáním dopravci. Obvykle je to však v den přijetí objednávky nebo následující den. Doba doručení se řídí vnitřními předpisy přepravce. V případě, že některé položky zboží nejsou momentálně skladem, ale jsou již na cestě, může se doba expedice prodloužit o 1 - 7 pracovní dny nad rámec obvyklé expediční doby. V případě, že některé položky zboží nejsou momentálně skladem a ani na cestě, budeme Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.
Kupující obdrží zboží v obálce či kartonové krabici.

11) Doprava
Není-li ujednáno jinak, je zboží dodáváno prostřednictvím České pošty a.s. nebo přepravní společností DPD CZ.

  • Česká pošta - BALÍK DO RUKY - doručení na vámi uvedenou adresu - doba dodání dle podmínek České pošty je 1 - 3 pracovní dny, obvykle však bývá doručeno následující pracovní den od odeslání. V případě, že vás kurýr České pošty nezastihne na vaší adrese, bude balíček uložen na vaší doručovací poště, kde si jej můžete vyzvednout. Zásilky jsou na poště uloženy maximálně 7 dnů. Úložní dobu si můžete v případě nutnosti prodloužit až na 15 kalendářních dnů, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
  • Česká pošta – BALÍK DO BALÍKOVNY – doručení do specializovaných výdejních míst Balíkovna - doba doručení 1 - 3 pracovní dny od odeslání, obvykle však balík bývá k vyzvednutí na příslušné pobočce následující pracovní den od odeslání. O tom, že je balíček připraven k vyzvednutí, vás Česká pošta upozorní prostřednictvím SMS zprávy a e-mailem. Na specializovaných pobočkách České pošty s vyvolávacím systémem budete obslouženi přednostně. Zásilky jsou na výdejní poště uloženy maximálně 7 kalendářních dnů. Úložní dobu si můžete v případě nutnosti prodloužit až na 15 kalendářních dnů, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
  • Přepravní společnost DPD CZ  - doručení na vaši adresu nebo do DPD Pickup- doba doručení následující pracovní den od odeslání, výjimečně může být doručeno do 2-3 pracovních dnů. Tuto přepravu nelze objednat v e-shopu a nevztahují se na ni podmínky pro dopravu zdarma. Vždy ji hradí zákazník. Cena je 230,- Kč při platbě převodem a  275,- Kč při platbě dobírkou. V případě, že byste měli zájem o přepravu DPD, kontaktujte nás, prosím, telefonicky, e-mailem či zapsáním do poznámky v objednávce. 
  • Zboží si můžete vyzvednout také osobně a zaplatit jej v hotovosti na adrese provozovny Havlíčkova 166, Svratka, 592 02 - termín vyzvednutí je nutné si předem domluvit na tel. čísle +420 608 283 938 nebo prostřednictvím e-mailové adresy obchod@chutzdravi.cz.

Výjimečně se může doba doručení protáhnout na více dní, obzvláště před Vánoci, tzn. listopad, prosinec. Tuto skutečnost bohužel nejsme schopni ovlivnit. Stává se to však opravdu ve výjimečných případech.


 
12) Cena dopravy do ČR A NA SLOVENSKO

- Česká pošta - BALÍK DO RUKY: 

  • 99,- Kč při platbě předem převodem na účet - DO ČR
  • 144,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti nebo platební kartou přepravci při doručení - DO ČR
  • 379,- Kč při platbě předem převodem na účet - NA SLOVENSKO

Na dobírku na Slovensko nezasíláme.

- Česká pošta - BALÍK DO BALÍKOVNY: 

  • 59,- Kč při platbě předem převodem na účet - DO ČR
  • 104,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti nebo platební kartou přepravci při doručení - DO ČR

- Přepravní společnost DPD CZ na vaši adresu nebo do DPD Pickup: 

  • 230,- Kč při platbě předem převodem na účet - DO ČR
  • 275,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti přepravci při doručení - DO ČR

- Osobní odběr na adrese provozovny Havlíčkova 166, Svratka, 592 02 ZDARMA

- platba možná pouze v hotovosti - termín vyzvednutí je nutné si předem domluvit telefonicky nebo e-mailem

Doprava zdarma
U objednávek vyšších než 2 100,- Kč, platí dopravu prodávající v případě, že zákazník zvolí platbu předem bankovním převodem. Zvolí-li zákazník platbu na dobírku, je mu účtováno doběrečné 45,- Kč. U objednávek vyšších než 3 200,- Kč hradí celou cenu za dopravu včetně dobírky prodávající. Na dopravu společností DPD se podmínky pro dopravu zdarma nevztahují. Vždy ji platí zákazník.

 

13) Platba za zboží

  • předem bankovním převodem na účet u Moneta Money Bank č. 208659445/0600 - platí pro platby v Kč
  • dobírkou – u přepravy Českou poštou, a.s. zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přepravci při převzetí balíčku. Platební kartou je možné platit balíky Do ruky i Do balíkovny.
  • dobírkou – u přepravy společností DPD CZ zaplatíte v hotovosti přepravci při převzetí balíčku. Platba platební kartou není možná.
  • předem on-line platební kartou přes platební bránu ComGate Payments
  • rychlým on-line bankovním převodem přes platební bránu ComGate Payments
  • hotově při osobním vyzvednutí na adrese provozovny Havlíčkova 166, Svratka, 592 02 - termín vyzvednutí je nutné si předem domluvit telefonicky nebo e-mailem

14) Převzetí zásilky
Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení, tzn. povrchu kartonu balíku či obálky, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud objevíte při kontrole jakýkoliv zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost doručovateli při převzetí zásilky. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu, v jakém byl balík doručen, a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
Zboží si prosím překontrolujte ihned po převzetí balíku za přítomnosti doručovatele. Případnou reklamaci je nutné provést okamžitě u přepravce. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku, apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele není možné brát zřetel.

15) Obaly
Prodávající odpovídá za to, že obaly dodávaných produktů splňují všechny zákonné požadavky. Na obalu je uvedeno úplné složení produktu a návod k použití. Text odpovídá textu schválenému státní autoritou. Na obalu je vždy vyznačeno datum minimální trvanlivosti produktu.

16) Ochrana osobních dat
Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“)

16.1 Správce osobních údajů
Firma Lada Zástěrová se sídlem Havlíčkova 166, Svratka, 592 02, zapsána v živnostenském rejstříku Městkým úřadem Žďár nad Sázavou odborem obecní živnostenský úřad, spisová značka MU/OŽ/387/2012/kh, (dále jen „správce“) Vás tímto v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich právech.

16.2 Rozsah zpracování osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.

16.3 Zdroje osobních údajů jsou přímo od subjektů údajů - kupujících. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

16.4 Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování
adresní a identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů (např. jméno, příjmení, titul, příp. rodné číslo, datum narození, adresa trvalého pobytu, IČ, DIČ) a údaje umožňující kontakt se subjektem údajů (kontaktní údaje – např. kontaktní adresa, číslo telefonu, číslo faxu, e-mailová adresa a jiné obdobné informace) další údaje nezbytné pro plnění smlouvy

16.5 Kategorie subjektů údajů

· zákazník správce
· zaměstnanec správce
· dodavatel služby
· jiná osoba, které je ve smluvním vztahu ke správci
· uchazeč o zaměstnání

16.6 Kategorie příjemců osobních údajů

· správce
· zpracovatel (IT smluvní partner zajišťující objednané programátorské úpravy, implementace nových verzí aplikací a servisní služby hostingu)
· státní aj. orgány v rámci plnění zákonných povinností stanovených příslušnými právními předpisy

16.7 Účel zpracování osobních údajů

· účely obsažené v rámci souhlasu subjektu údajů
· plnění smlouvy
· plnění zákonných povinností ze strany správce
· ochrana životně důležitých zájmů subjektu údajů

16.8 Způsob zpracování a ochrany osobních údajů

Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v jeho provozovnách, pobočkách a sídle správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, příp. zpracovatelem. Ke zpracování dochází prostřednictvím výpočetní techniky, popř. i manuálním způsobem u osobních údajů v listinné podobě za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal správce technicko-organizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů údajů na ochranu soukromí a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.

16.9 Doba zpracování osobních údajů
V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách, ve spisovém nebo skartačním řádu správce (pokud je vypracován) či v příslušných právních předpisech jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností plynoucích jak ze závazkového vztahu, tak i z příslušných právních předpisů.

16.10 Poučení
Správce zpracovává údaje se souhlasem subjektu údajů s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů.
V souladu se čl. 6 odst. 1 GDPR může správce bez souhlasu subjektu údajů zpracovávat tyto údaje:
· subjekt údajů udělil souhlas pro jeden či více konkrétních účelů
· zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů
· zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje

16.11 Práva subjektů údajů

a) V souladu se čl. 12 GDPR informuje správce na písemnou žádost subjektu údajů subjekt údajů o právu na přístup k osobním údajům a k následujícím informacím:
· účelu zpracování,
· kategorii dotčených osobních údajů,
· příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny,
· plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy,
· veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu údajů,
· skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování.
b) Každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

· Požádat správce o vysvětlení.
· Požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo vymazání osobních údajů.
· Je-li žádost subjektu údajů podle odstavce 1 shledána oprávněnou, správce odstraní neprodleně závadný stav.
· Nevyhoví-li správce žádosti subjektu údajů podle odstavce a), má subjekt údajů právo obrátit se přímo na dozorový úřad, tedy Úřad na ochranu osobních údajů.
· Postup podle odstavce 1 nevylučuje, aby se subjekt údajů obrátil se svým podnětem na dozorový úřad přímo.
· Správce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Toto prohlášení je veřejně přístupné na internetových stránkách správce.

17) Zasílání na Slovensko a do jiných cizích zemí
Objednávku můžete provést e-mailem nebo telefonicky. Doprava zdarma se na objednávky na Slovensko nevztahuje.
Cena dopravy na Slovensko - viz. bod 12) CENA DOPRAVY DO ČR A NA SLOVENSKO
Způsob dopravy a doba doručení na Slovensko:

  • Česká pošta - doba doručení je 2 - 7 pracovních dnů

Způsoby platby u objednávek na Slovensko: 
Platba je možná pouze předem převodem na účet. Na dobírku do cizích zemí nezasíláme.

Platbu v EUR provedete na náš účet vedený ve FIO bance v měně EUR č. 2000849628/2010, IBAN: CZ4420100000002000849628, BIC: FIOBCZPPXXX
(Platba na tento účet je poplatkována dle aktuálního sazebníku vaší banky jako běžná tuzemská platba, neplatíte tedy vysoký poplatek za zahraniční platbu.)
Zasílání zboží do jiných cizích zemí
V případě, že máte zájem poslat zboží do jiné cizí země, pošlete nám prosím vaši objednávku e-mailem. Následně vás budeme informovat o možnostech a ceně dopravy. Platbu je možné provést pouze předem bankovním převodem na náš účet. Žádný z dopravců mimo ČR a SK na dobírku nedoručuje.

18)Nákup dárkových poukazů

Poukaz vám zašleme v tištěné podobě dle stejných podmínek jako při koupi běžného zboží nebo ZDARMA a rychle v elektronické podobě. Elektronický poukaz stačí pouze vytisknout a předat nebo jej poslat obdarovanému e-mailem. 

Dárkový poukaz vložte do košíku stejně jako ostatní zboží a pokračujte jako u nákupu běžného zboží. 

Na nákup tištěného poukazu se vztahují stejné podmínky pro dopravu a platbu jako pro jakýkoliv jiný produkt. 

Nakupujete-li poukaz samostatně a chcete-li jej poslat pouze v elektronické podobě, uveďte tuto skutečnost do poznámky a jako formu dopravy vyberte OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ ZDARMA NA PRODEJNĚ. Díky tomu vám nenaskočí částka za dopravu. Platbu vyberte PLATEBNÍ KARTOU nebo PŘEDEM BANKOVNÍM PŘEVODEM. Elektronický poukaz vám zašleme spolu s kódem pro uplatnění poukazu e-mailem v PDF formátu co nejdříve po zaplacení. 

Na zadní straně poukazu nalezne obdarovaný datum platnosti poukazu a kód, který zadá v e-shopu při nákupu zboží. Po zadání kódu se mu započítá sleva a poníží se hodnota zboží v košíku o hodnotu uplatňovaného poukazu. Poté odešle objednávku běžným způsobem. 

Podmínky použití poukazu: 

  • Dárkové poukazy lze uplatnit výhradně v e-shopu www.chutzdravi.cz.
  • Platnost poukazu je 2 roky od data vystavení. Po uplynutí této doby se poukaz stává neplatným. 
  • Poukaz není směnitelný za peníze. 
  • Poukaz nelze rozměnit. 
  • Při uplatnění poukazu je nutno využít celou hodnotu poukazu.
  • Hodnotu poukazu je možné vyčerpat pouze jednorázovým nákupem.
  • Po použití kódu k úhradě nákupu na www.chutzdravi.cz se poukaz stává neplatným.
  • Na jednu objednávku je možno použít více poukazů.
  • Nákup zboží se řídí platnými Obchodními podmínkami řádem obchodu Chuť zdraví.
  • Poukaz nemůže být nijak nahrazen v případě ztráty. 
  • Kupující není oprávněn poukaz dále přeprodávat třetím osobám. V případě, že tak i přes tento zákaz učiní, je plně odpovědný za případné škody, které třetím osobám vzniknou.

19) EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tržby jsou evidovány prostřednictvím ekonomického software POHODA

20) Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo na úpravu a změny těchto podmínek.
Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 22.07.2022 a nahrazují Obchodní podmínky z 23.3.2020.

Product added to wishlist
Product added to compare.