Colostrum

Health & Colostrum cucavé tablety Respi 40 s colostrem a mikrobiálními lyzáty - 60 ks Zobrazit větší

Health & Colostrum cucavé tablety Respi 40 s colostrem a mikrobiálními lyzáty - 90 ks

495,00 Kč

Namísto 525,00 Kč

Skladem

1 Položka

DATUM SPOTŘEBY: 31.1.2019

Cucavé tablety Respi 40 s colostrem a mikrobiálními lyzáty - 3 x 30 ks

Tablety Respi 40 jsou přírodní potravinový doplněk s obsahem Colostra, mikrobiálních lyzátů a vitamínem C. Tato kombinace celkově podporuje zdraví a normální funkci imunitního systému.

Podrobnosti

DATUM SPOTŘEBY: 31.1.2019

Balení 3 x 30 tablet

Tablety Respi 40 jsou přírodní potravinový doplněk s obsahem Colostra, mikrobiálních lyzátů a vitamínem C. Jedinečná kombinace zdraví prospěšných látek z Colostra a bakteriálních lyzátů celkově podporující zdraví a normální funkci imunitního systému.

Užíváním tablet Respi 40 dochází k uvolňování účinných látek, které pozitivně působí na horní a dolní dýchací cesty a napomáhají imunitnímu systému v boji proti parazitům, bakteriím, virům a plísním. Vitamín C podporuje správnou funkci imunitního systému. Mikrobiální lyzáty využívají cílené podpory imunity pomocí částeček z bakterií, které dokáží stimulovat jak specifickou, tak nespecifickou imunitní odpověď. Přináší tak jedinečné řešení podpory obranyschopnosti.

• Maximální hodnoty účinných látek a imunoglobulinů IgG 40.
  • Obohaceno probiotickou kulturou Bacillus coagulans a prebiotickou kulturou Inulin.
  • Ochrana imunoglobulinů před předčasným štěpením v zažívacím traktu.
  • Dochuceno příchutí brusinka.
  • Doporučujeme pro děti.

Obsah balení: 3 x 30 tablet

Příchuť: brusinka

Složení: kravské colostrum, sorbitol (sladidlo), kyselina L-askorbová (vitamín C), inulin, xylitol (sladidlo), bakteriální lyzáty, kyselina citronová (kyselina), betanin (barvivo), bacillus coagulans, stearan hořečnatý (protispékavá látka), aroma brusinka.

Použití colostra:

• Colostrum se doporučuje užívat jako prevence proti chřipce, nachlazení a virovým onemocněním.
  • Colostrum se podává i při onemocnění, rekonvalescenci, po úrazu a dlouhodobém užívání antibiotik.
  • Colostrum produkty mohou užívat jak děti, tak i dospělí.
  • Dle lékařských studií je doporučeno podávat dětem colostrum jako prevenci proti virovým onemocněním a jako podporu pro jejich růst.
  • Ohledně podávání jakýkoliv doplňků stravy či léků je nutné, aby se těhotné či kojící matky poradily se svým ošetřujícím lékařem.
  • Bio colostrum je vhodné pro alergiky, astmatiky a lidi s Alzheimerovým onemocněním.

Účinky colostra:

Colostrum je mlezivo, které je součástí mateřského mléka a vytváří se v prsních žlázách v prvních hodinách po porodu. Tato přírodní látka poskytuje perfektní kombinaci životně důležitých složek (imunoglobuliny, růstové faktory, vitamíny, minerály a proteiny), které napomáhají našemu tělu v boji proti parazitům, bakteriím a virům.

Faktory, které mlezivo obsahuje, zaručují celkovou imunitu a ochranu před infekcemi, bakteriemi a viry nejen u novorozenců. Imunoglobuliny (IgG), známé jako protilátky, jsou využívány imunitním systémem, aby identifikovaly, bojovaly a neutralizovaly neznámé objekty, jako jsou především bakterie a viry. Absorpce imunoglobulinů je nezbytná pro pasivní imunitu nově narozených savců.

Colostrum a růstové faktory:

Růstové faktory jsou nedílnou součástí tekutého kolostra. Jejich hlavní úlohou je stimulovat vyrovnaný růst. Růstové faktory ovlivňují proces spalování, regenerují kosti, svaly, tkáně, kůži i chrupavky. Přítomnost těchto faktorů pomáhá při nabírání svalové tkáně a podporuje celkový růst svalové hmoty.

Mikrobiální lyzáty

Mikrobiální lyzáty navozují fyziologickou rovnováhu obranných funkcí v lidském organismu. Řada studií prokázala, že některé molekuly obsažené v buněčných stěnách mikroorganismů velmi efektivně působí na stimulaci specifické a obzvláště nespecifické imunity. Přípravky s obsahem mikrobiálních lyzátů jsou vhodným doplňkem pro posílení imunity zcela přirozenou cestou, která využívá základní vrozené obranné mechanizmy.

Doporučené dávkování: 1 - 3 tablety denně, nejlépe nalačno. Tabletu nechte pomalu rozpustit v ústech a nejméně 20 minut poté nejezte a nepijte. Doporučujeme užívat 14 dní a poté 14 dní vynechat.

Upozornění: Výrobek není určen pro děti do 3 let. Nepřekračujte doporučené denní dávkování. Nenahrazuje pestrou a vyváženou stravu. Skladujte v chladu, suchu a temnu. Ukládejte mimo dosah dětí.

Doplněk stravy

Upozorňujeme, že informace zveřejněné na těchto webových stránkách jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejsou určeny k nahrazení rad od kvalifikovaného lékaře.

Více informací o colostru najdete v sekci INFORMACE A ČLÁNKY - článek Co je to COLOSTRUM?

Kromě široké nabídky Colostra v tekuté podobě i v kapslích naleznete v našem e-shopu také kvalitní kosmetiku s colostrem.

Obsah balení