Obchodní podmínky internetového obchodu Chuť zdraví

1) Úvodní ustanovení

Tyto Obchodní podmínky platí pro nákup zboží v internetovém obchodu Chut zdraví.

Provozovatelem obchodu je:

Lada Zástěrová

Havlíčkova 166

592 02 Svratka

IČO: 88558592

2) Důležité upozornění!!!

Informace zveřejněné na výše uvedených webových stránkách jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejsou určeny k nahrazení rad od kvalifikovaného lékaře. Pro informace o zdravotním stavu se poraďte s lékařem.

3) Uzavření kupní smlouvy

Řádně vyplněná a odeslaná objednávka zákazníka (kupujícího) je uzavřením kupní smlouvy mezi ním (kupujícím) a Ladou Zástěrovou (prodávajícím).

Po přijetí Vaší objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí. Toto potvrzení je rozesíláno automaticky a má pouze informativní charakter a nemusí automaticky znamenat přijetí Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy.
Pokud prodávající do 24 hodin (ve dnech pracovního volna, pracovního klidu a o svátcích se tato lhůta automaticky prodlužuje o dobu jejich trvání) od přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy (objednávky) nebude tento návrh rozporovat, považuje se kupní smlouva za uzavřenou.
Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Protože je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění).

4) Odeslání objednávky

Předtím, než definitivně potvrdíte objednávku, si ji důkladně zkontrolujte. Za správnost vyplnění objednávky i údajů nezbytných k jejímu vyřízení ručí kupující. Pokud s podobou objednávky souhlasíte, tlačítkem Odeslat závaznou objednávku bude Vaše objednávka s konečnou platností odeslána ke zpracování. Toto odeslání objednávky je závazné. Na Vaši uvedenou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s potvrzením objednávky.

5) Storno objednávky

Storno odeslané objednávky je možné jen tehdy, pokud objednávka ještě nebyla vyřízena a expedována ke kupujícímu. Storno odeslané objednávky se provádí zasláním e-mailu na adresu obchod@chutzdravi.cz nebo telefonicky na čísle +420 608 283 938. Vždy je nutné znát informace o objednávce, její číslo a vaše identifikační údaje.

Pokud není možné objednávku stornovat, lze zboží vrátit neporušené a bez známek užití či opotřebení do 14 dnů zpět prodávajícímu, a to bez udání důvodu (viz. vrácení zboží).

6) Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající může objednávku zrušit v případě, že se objednané zboží již nevyrábí či nedodává, popř. je dlouhodobě nedostupné. Prodávající zruší objednávku i v případě, že dojde k výrazným změnám v ceně zboží. O zrušení objednávky bude prodávající kupujícího informovat e-mailem nebo telefonicky.

7) Vrácení zboží

Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli, že zakoupené zboží nechcete, poskytujeme Vám nad rámec zákona (v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku) možnost zboží do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodů. Nepoškozené kompletní zboží (za poškození se považuje i porušení papírové "pečeti" bránící otevření obalu zboží), bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu s originálem nebo alespoň kopií faktury nám pošlete zpět v uvedené lhůtě - určující je datum odeslání zboží zpět prodávajícímu. Zásilky posílejte výhradně standardním poštovním balíkem, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Po obdržení vráceného zboží, Vám bude vrácena zpět odpovídající částka a to bankovním převodem na Váš účet (nejpozději do 30 dnů). Poplatky za poštovné/balné se nevrací.



8) Záruční a reklamační podmínky

Na zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta. U oprávněných reklamací se prodávající zavazuje bezplatně závadu odstranit (popř. vyměnit produkt za nový, případně po vzájemné dohodě s kupujícím za obdobný, či vrácení peněz).

Záruka se nevztahuje zejména na škody způsobené:

  • neodborným použitím či skladováním zboží
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy (působením slunce, tepla, mrazu, vlhka, apod.)

Místem uplatnění reklamace je sídlo prodávajícího (viz kontakty).
V případě reklamace nás prosím kontaktujte předem telefonicky nebo e-mailem a dohodneme se na dalším postupu. Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je nutno předložit doklad o nákupu zboží (fakturu) a udání důvodu reklamace. Reklamované zboží musí na své náklady kupující dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení kupující vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží kupujícímu zasláno (poštou nebo zásilkovou službou).
Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu nákladů prokazatelně vzniklých s vyřizováním této reklamace.

9) Ceny zboží

Všechny ceny uvedené na našem e-shopu jsou včetně DPH a jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

10) Expedice

Prodávající dodá spolu s objednaným zbožím vždy jeden výtisk faktury-daňového dokladu, který je současně i dodacím a záručním listem.

Zboží prodávající expeduje v pracovních dnech do 1 -5 pracovních dnů předáním dopravci. Obvykle je to však v den přijetí objednávky nebo následující den. Doba doručení se řídí vnitřními předpisy přepravce. V případě, že některé položky zboží nejsou momentálně skladem, ale jsou již na cestě, může se doba expedice prodloužit o 1 - 7 pracovní dny nad rámec obvyklé expediční doby. V případě, že některé položky zboží nejsou momentálně skladem a ani na cestě, budeme Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Kupující obdrží zboží v obálce či kartonové krabici.

11) Doprava


Není-li ujednáno jinak, je zboží dodáváno prostřednictvím České pošty a.s. nebo přepravními společnostmi DPD a GEIS.

V případě, že je objednávka vyšší než 2 000,- Kč, platí dopravu prodávající. V takovém případě si prodávající vyhrazuje právo na případnou změnu přepravce dle vlastního výběru.

  • Česká pošta - BALÍK DO RUKY - doručení na vámi uvedenou adresu - doba dodání dle podmínek České pošty je 1 - 3 pracovní dny, obvykle však bývá doručeno následující pracovní den od odeslání. V případě, že vás kurýr České pošty nezastihne na vaší adrese, bude balíček uložen na vaší doručovací poště, kde si jej můžete vyzvednout. Zásilky jsou na poště uloženy maximálně 7 dnů.

  • Přepravní společnost GEIS - doručení na vámi uvedenou adresu - doba doručení následující pracovní den od odeslání, výjimečně může být doručeno do 2 pracovních dnů

  • Přepravní společnost DPD - doručení na vámi uvedenou adresu - doba doručení následující pracovní den od odeslání, výjimečně může být doručeno do 2 pracovních dnů

  • Přepravní společnost DPD - odběrní místo DPD Parcel Shop - doručení na vámi vybrané odběrní místo - doba doručení 1-3 pracovní dny od odeslání. Zásilky jsou na výdejním místě uloženy maximálně 7 kalendářních dnů, lhůta se začíná počítat dnem po dni doručení do výdejního místa DPD Pickup. Adresa vámi vybraného výdejního místa a otevírací doba se vám zobrazí po potvrzení objednávky. Doporučujeme si tyto informace zapsat.

  • Zboží si můžete vyzvednout také osobně a zaplatit jej v hotovosti na adrese provozovny Havlíčkova 166, Svratka, 592 02 - termín vyzvednutí je nutné si předem domluvit na tel. čísle +420 608 283 938 nebo prostřednictvím e-mailové adresy obchod@chutzdravi.cz.


 

12) Cena dopravy do ČR A NA SLOVENSKO

- Česká pošta - BALÍK DO RUKY: 

  • 99,- Kč při platbě předem převodem na účet - DO ČR
  • 134,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti přepravci při doručení - DO ČR
  • 229,- Kč při platbě předem převodem na účet - NA SLOVENSKO
  • 264,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti přepravci při doručení - NA SLOVENSKO (+ poplatek 4 EUR Slovenské poště za výběr dobírky - viz.  bod 17) ZASÍLÁNÍ NA SLOVENSKO)

- Přepravní společnost GEIS: 

  • 89,- Kč při platbě předem převodem na účet - DO ČR
  • 124,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti přepravci při doručení - DO ČR
  • 239,- Kč při platbě předem převodem na účet - NA SLOVENSKO
  • 274,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti přepravci při doručení - NA SLOVENSKO

- Přepravní společnost DPD - doručení na vaši adresu:

  • 99,- Kč při platbě předem převodem na účet - DO ČR
  • 134,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti přepravci při doručení - DO ČR
  • 229,- Kč při platbě předem převodem na účet - NA SLOVENSKO
  • 264,- Kč při platbě dobírkou v hotovosti přepravci při doručení - NA SLOVENSKO

- Přepravní společnost DPD - doručení do výdejního místa DPD Parcel Shop:

  • 69,- při platbě předem převodem na účet - POUZE DO ČR
  • 104,- Kč při platbě v hotovosti při převzetí - POUZE DO ČR

- Osobní odběr na adrese provozovny Havlíčkova 166, Svratka, 592 02: ZDARMA - platba možná pouze v hotovosti - termín vyzvednutí je nutné si předem domluvit telefonicky nebo e-mailem

13) Platba za zboží

  • předem bankovním převodem na účet u Moneta Money Bank č. 208659445/0600 - platí pro platby v Kč
  • předem bankovním převodem na účet u Fio banky č. 2000849628/2010 (IBAN: CZ4420100000002000849628 ) - platby v EUR
  • dobírkou (přeprava Českou poštou, a.s. nebo přepravními společnostmi DPD a GEIS)- zaplatíte v hotovosti přepravci při převzetí balíčku
  • dobírkou při doručení do výdejního místa společnosti DPD - DPD Parcel Shop - zaplatíte v hotovosti při převzetí balíčku
  • hotově při osobním vyzvednutí na adrese provozovny Havlíčkova 166, Svratka, 592 02 - termín vyzvednutí je nutné si předem domluvit telefonicky nebo e-mailem

14) Převzetí zásilky

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení, tzn. povrchu kartonu balíku či obálky, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud objevíte při kontrole jakýkoliv zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost doručovateli při převzetí zásilky. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu, v jakém byl balík doručen, a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Zboží si prosím překontrolujte ihned po převzetí balíku. Případnou reklamaci je nutné provést okamžitě u přepravce. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku, apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možné brát zřetel.

15) Obaly

Prodávající odpovídá za to, že obaly dodávaných produktů splňují všechny zákonné požadavky. Na obalu je uvedeno úplné složení produktu a návod k použití. Text odpovídá textu schválenému státní autoritou. Na obalu je vždy vyznačeno datum minimální trvanlivosti produktu.

16) Ochrana osobních dat

Nákupem v našem e-shopu budete automaticky zařazeni do databáze zákazníků firmy. Podle novely zákona č. 480/2004 Sb. je možné využít tyto podrobnosti elektronického kontaktu pro potřeby šíření obchodních sdělení týkajících se našich vlastních výrobků nebo služeb formou nabídkových e-mailů.
Každý nabídkový e-mail bude obsahovat i návod k odhlášení odběru podobných e-mailů.
Zákazník má právo kdykoliv požádat o vymazání osobních údajů z databáze.
Poskytnutím údajů k registraci zákazník souhlasí s tím, aby tyto údaje ve smyslu § 4 písm. e) zákona č. 101/2000 Sb. prodejce zpracovával a využíval pro interní a marketingové potřeby. Tyto údaje nebudou v žádném případě poskytnuty třetím osobám.

17) Zasílání na Slovensko a do jiných cizích zemí

Objednávku můžete provést přes e-shop stejně jako objednávku do ČR, pouze vyberete zemi určení Slovensko. Platbu lze zadat v Kč nebo v EUR.

Cena dopravy na Slovensko - viz. bod 12) CENA DOPRAVY DO ČR A NA SLOVENSKO

Způsob dopravy a doba doručení na Slovensko:

  • Kurýr GEIS - doba doručení je 1 - 3 pracovní dny
  • Kurýr DPD - doba doručení je 1 - 3 pracovní dny
  • Česká pošta - doba doručení je 2 - 7 pracovních dnů

Způsoby platby u objednávek na Slovensko: 

Platba na dobírku

Dobírka je placena přepravci vždy v EUR.

U přepravy Českou poštou při platbě na dobírku je nutné počítat s tím, že se částka může mírně lišit díky kurzu, kterým Slovenská pošta přepočítáva Kč na EUR. Dále si Slovenská pošta naúčtuje k námi zadané částce dobírky ještě navíc poplatek 4 EUR za výběr dobírky. Chcete-li se tomuto poplatku vyhnout a již jste odeslali objednávku s platbou na dobírku, kontaktujte nás ihned e-mailem nebo telefonicky, a my vám dodatečně změníme způsob platby na platbu předem a zašleme vám údaje k platbě.

Platba předem převodem na účet

Při zadání platby předem na účet vám bude ihned po provedení objednávky systémem automaticky zasláno potvrzení objednávky s údaji k platbě.

Platbu v EUR provedete na náš účet vedený ve FIO bance v měně EUR č. 2000849628/2010, IBAN: CZ4420100000002000849628, BIC: FIOBCZPPXXX
(Platba na tento účet je poplatkována dle aktuálního sazebníku vaší banky jako běžná tuzemská platba, neplatíte tedy vysoký poplatek za zahraniční platbu.)

Zasílání zboží do jiných cizích zemí

V případě, že máte zájem poslat zboží do jiné cizí země, pošlete nám prosím vaši objednávku e-mailem. Následně vás budeme informovat o možnostech a ceně dopravy. Platbu je možné provést pouze předem bankovním převodem na náš účet. Žádný z dopravců mimo ČR a SK na dobírku nedoručuje.

18) EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tržby jsou evidovány prostřednictvím ekonomického software POHODA

19) Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo na úpravu a změny těchto podmínek.
Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 28.2. 2017